2014 m. sausio 8 d., trečiadienis

Naminis mėsainis

             Na šį kartą pasiūlysiu skeptikų kreivai žiūrinčių į šį patiekalą receptą ir video. Mėsainiai mano šeimai ne valgis, tačiau kartais pati labai užsinoriu šio patiekaliuko. Aš laikausi tokios nuomonės: viskas kas su saiku yra nekenksminga.
             Taigi daug neišsiplėtus pirmiausiai siūlau pasižiūrėti filmukus ir šis.
             Naudojau: 
             Pekino kopūstą;
             Marinuotus agurkėlius;
             Svogūnus;
             Garstyčias su majonezu;
             Sūris (lapeliais);
             Bandelės mėsainiams (hamburger);
             Malta jautiena.
             Gamyba:
             Iš tiesų tai labai paprastas ir greitas paruošimas. Mano šio patiekalo paslaptis yra ta, jog aš maltai mėsai nenaudojau jokių prieskonių, net druskos. Maltą suformavau į blynelius ir vienetais užšaldžiau. Tada šaldytą kepiau sausoje keptuvėje, be riebalų. Bandelės puseles taip pat sausai pakepiau. Ir tada sluoksniavau. Man asmeniškai gavosi skoniu labai panašūs mėsainiai į "Macdonalde" kepamus, tik mano naminiai ir žinau ką dėjau :)







2 komentarai:

  1. Labai skaniai atrodo, bet gal galit pasakyti kur juos šildėt visa susluoksniuota :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skanu ir buvo :) Šiaip pašilo bandelė keptuvėje, ir ant karštos dėjau sluoksnius. Man šilumos pakako. Aišku galima ir mikrobangų krosnelėje šildyti.

      Panaikinti